SurpriseFactory ervaringen en reviews

Surprisefactory (voorheen Kadopagina.nl) is online sinds 1999 en verkoopt de leukste cadeaubonnen en belevenissen voor iedere gebeurtenis. Je bent, alsmede de gelukkige ontvanger van de kadobon, verzekerd van een perfecte uitvoering. De belevenissen van Surprisefactory.nl zijn een heel persoonlijk kado. Een kadobon op maat gemaakt. Compleet met je persoonlijke tekst erop. Verpakt in een spetterende geschenkverpakking. Op de kadobon staat alle informatie over de activiteit.


Adresgegevens

Website www.surprisefactory.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland
Afhalen mogelijk
 

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van SurpriseFactory is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 20 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 5 op een schaal van 1 tot 10.

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 5 sterren

Jouw ervaring met SurpriseFactory

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over SurpriseFactory en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij SurpriseFactory betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij SurpriseFactory betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 20 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Ik heb SurpriseFactory gecontacteerd met een klacht

Anoniem op 6-9-2017 - Ordernummer: 1682
Ik heb SurpriseFactory gecontacteerd met een klacht: de uiteindelijke uitvoering van het arrangement bleek niet te kloppen! Ik had dus betaald voor iets wat ik niet kreeg. En SurpriseFactory liet botweg weten dat het niet hun verantwoordelijkheid is. Absoluut niet doen dus!

 
 
 
 

Via de website 2 kadobonnen gekocht

Bismeijer op 10-11-2016 - Ordernummer: 516385439
Via de website 2 kadobonnen voor een bezoek aan de kerstmarkt in Dusseldorf besteld a 19,95 per stuk. De bonnen waren wel snel binnen maar vervolgens was de teleurstelling groot. Ik werd geconfronteerd met veel extra kosten. Ten eerste de boekingskosten a 10,00 per bon. Daarbovenop de kosten van 5,00 per plaats voor twee stoelen naast elkaar. En dan ook nog eens 2,50 betalingskosten. Dus inplaats van 39,90 betaal ik 62,40 . Ik zou niet graag iemand deze bon kado doen met zulke hoge bijkomende kosten. Kadopagina word geadviseerd de bijkomende kosten duidelijk te vermelden op hun website

 
 
 
 

Ik had een bon gekocht als verassing

Robert op 29-6-2016
Ik had een bon gekocht als verassing. Die viel helaas toch niet in de smaak. Geld terug is geen optie en ruilen is zoals ze zelf letterlijk in de mail aangeven complex. M.a.w. klantvriendelijkheid van 0,0 en ik denk dat ze hiermee zelfs het consumentenrecht overtreden.

 
 
 
 

Prima belooft wat je krijgt alleen niet goed....

Daphne op 1-12-2015
Prima, belooft wat je krijgt, alleen niet goed. Met een klacht wordt de schuld bij jezelf gelegd, en kun je fluiten naar fatsoen. Een afrader! Want recensie kun je niet invullen, alleen goede berichten staan erop.

 
 
 
 

Zeer ontevreden groot cadeau gekocht. Krijg bericht dat...

Ineke Sintnicolaas op 19-9-2015 - Ordernummer: 515326285
Zeer ontevreden, groot cadeau gekocht. Krijg bericht dat het op 16 september verstuurd is. Alle tijd dachten wij maar nee, op zaterdag 19 september is het er nog niet. Wij hebben het nu nodig, maar het bedrijf is alleen op maandag t/m vrijdag van 08.30 - 17.00 uur bereikbaar en ik kan u zeggen tot precies 17.00 uur en geen minuut later. Je zou toch denken dat dergelijke bedrijven een leveringsovereenkomst hebben dat er inderdaad bijtijds bezorgd wordt.

 
 
 
 

We hebben bonnen gekocht voor een shopping experience...

Anoeska op 4-9-2015 - Ordernummer: 514302941
We hebben bonnen gekocht voor een shopping experience, maar de activiteit bleek later niet door te gaan. Ben al 2 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen. Kadopagina schuift het door naar Ladytalk, de voormalige organisator en daar zeggen ze na 2 maanden en heel wat heen en weer gemail dat ze het geld hebben overgemaakt, maar ik heb nooit iets ontvangen.

 
 
 
 

Als partner van kadopagina.nl kan ik maar twee...

Wouter Decaluwe op 21-2-2013
Als partner van kadopagina.nl kan ik maar twee opmerkingen geven: ongelooflijke slechte communicatie naar hun klanten toe, weinig tot géén service. Als partner stel ik vast dat onze rekeningen steeds te laat betaald worden!

 
 
 
 

Ik heb gisteren een kadobon voor een chocolade...

Valerie op 2-5-2012
Ik heb gisteren een kadobon voor een chocolade fondue besteld op Kadopagina.nl. De bon is vandaag bezorgd in een erg leuke verpakking. Ik heb daarna gelijk gebeld naar de organisatie van de chocoladefondue om te reserveren. Dit ging ook erg makkelijk, ik werd direct geholpen. Ik kon ook perfect reserveren op de tijd die ik graag wilde.

Aan andere reviews te zien ligt het heel erg aan wat voor kado je op deze site besteld. De grote activiteiten kun je volgens mij beter bij de organisatie van de activiteit zelf bestellen dan op deze pagina. Maar voor kleine activiteiten, zoals dus ook de chocoladefondue, is deze site perfect!

 
 
 
 

De vier cadeaubonnen voor Een uurtje in de...

Mevr.e.spaans-heidenreich op 7-1-2011
De vier cadeaubonnen voor Een uurtje in de slip binnen 2 dagen ontvangen en dat nog wel met de Kerstdrukte.....
Zagen er superrrr verzorgd uit en de ontvangers waren er verrassend blij mee.
Mijn complimenten voor de medewerkers. Tot de volgende keer ....

 
 
 
 

Mooie duidelijke website. Bon als pdf ontvangen dus...

O op 12-12-2010

Mooie duidelijke website. Bon als pdf ontvangen dus meteen in bezit na uitprinten. Door omstandigheden hadden we de bon niet gebruikt binnen het jaar, gemailt en de bon werd meteen kosteloos eenmalig een maand verlengd. Goede service. Activiteit was eten in de koperenhoogte, was fantastisch.

 
 
 
 

Zeer snelle levering kadobon,correcte en duidelijke afhandeling betaling....

Freek op 10-12-2010
Zeer snelle levering kadobon,correcte en duidelijke afhandeling betaling.

 
 
 
 

Ik ben zeer ontevreden. Heb op de een...

anita vd burg op 11-10-2010
Ik ben zeer ontevreden. Heb op de een of andere manier de bon niet goed verzilverd (zal wel dom zijn) betaal volle pond (52,50) waarde van chewue (35,00) werd er niet afgetrokken. Krijg bon van mijn keuze keurig thuis, wil reserveren en denk ter plekke de 35,00 terug te krijgen. Wat blijkt het gebeuren van mijn keuze bestaat niet meer. Ook blijkt nu dus dat ik het geld nooit zou terug kunnen krijgen.

Alternatiefe dingen die worden aangeboden pakken duurder uit, verder reizen en bijv. een lunch gratis vij dure lunch dus voor 52,50 met 2 personen. Kan fluiten naar mijn centen. Winst voor kadopagina 52,50 + 35,00 euro. Bedankt voor dit waardeloze flut kado. Tip: geef nooit kadobonnen kado! het verplicht mensentot uitjes waar ze geen tijd en geen zin in hebben en er komen nog veel kosten bij denk aan auto rijden, vrije dag opnemen.

 
 
 
 

ZEER ONTEVREDEN bieden een seizoensgebonden product zweefvliegen aan dat...

Tweetie op 3-9-2010
ZEER ONTEVREDEN
bieden een seizoensgebonden product (zweefvliegen) aan dat slechts enkele maanden per jaar afgenomen kan worden. Vermelden dit niet op de cheque en vervolgens is verlengen van de duur om TECHNISCHE REDENEN niet mogelijk. ADVIES: NOOIT IETS KOPEN

 
 
 
 

Bonnen bestellen is geen probleem maar de invulling...

marianne de blaeij op 11-8-2010
Bonnen bestellen is geen probleem, maar de invulling van de op de bon vermelde activiteit is een heel ander verhaal. Mijn ervaringen met de gekregen bon voor paragliding (free fly paragliding): twee maanden na ontvangst bon proberen te reserveren. Alles zat al voor de komende 10 maanden vol. Aangezien de bon slechts een jaar geldig is, is hij niet meer te besteden. Hoe durf je iets te verkopen dat je niet waar kan maken? Ik zag niet alleen slechte recensie voor paragliding, maar ook voor vlieglessen. ADVIES: maak zelf een bon en betaal pas als de activiteit wordt gedaan.

 
 
 
 

Zeer ontvevreden. Onpersoonlijk contac niet felxibel of welwillend. Bedrijf...

Anoniem op 16-7-2010
Zeer ontvevreden. Onpersoonlijk contac, niet felxibel of welwillend.
Bedrijf is er enkel op uit om geld te incasseren en niet op het geven van een mooi geschenk aan aan klant!
Advies: koop hier niets.

 
 
 
 
Naar de Shop
 
Advertentie