Tom Tailor ervaringen en reviews

Tom Tailor behoort wereldwijd tot de marktleiders op het gebied van jonge, sportieve mode voor dames, heren en kinderen met een goed uitgebalanceerde prijs-kwaliteitsverhouding. Meer dan 45 jaar ervaring in kwalitatieve mode.

Onze collectie bevat jassen, broeken, rokken, jurken, truien, sweatshirts, schoenen, diverse accessoires en nog veel meer. Wij bieden een veelvoud aan super modieuze producten van de beste kwaliteit voor betaalbare prijzen.

Pluspunten zijn kostenloze levering, mogelijkheid tot kopen op rekening en kostenloos teruggaverecht van 14 dagen.


Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland, Duitsland, BelgiŽ
Afhalen mogelijk
 

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Tom Tailor is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 20 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 5 op een schaal van 1 tot 10.

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 5 sterren

Jouw ervaring met Tom Tailor

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Tom Tailor en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Tom Tailor betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Tom Tailor betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 20 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Ik heb twee keer dezelfde jas besteld

Annelieke op 22-12-2017 - Ordernummer: 8358200083
Ik heb twee keer dezelfde jas besteld. De eerste keer werd deze door onduidelijke redenen niet verzonden. De klantenservice adviseerde me om de jas nogmaals te bestellen. Op 30 november heb ik de jas nogmaals besteld, en weer kwam deze niet aan. Ik bel nu al drie weken lang iedere dag met de klantenservice.

Vandaag kreeg ik te horen dat ze zogenaamd mijn IDeal betaling niet binnen heeft gekregen. Belachelijk en ongeloofwaardig, want als dat zo was geweest hadden ze dit direct al wel gezegd. Ik heb met de Rabobank gebeld, die zagen dat het was afgeschreven en dat het rekeningnummer klopte. Zij adviseerden aangifte te doen. Ik heb contact opgenomen hierover, maar ondanks dat ik een betalingsbevestiging heb, krijg ik mijn geld niet terug.

Ik heb inmiddels een afspraak met Politie Rotterdam voor aangifte wegens oplichting. Zij vonden het ook bizar dat een groot bedrijf als Tom Tailor zo met hun klanten omgaat.

 
 
 
 

Ik heb 10 november een jas teruggestuurd

Marion Plaggenborg op 4-12-2017 - Ordernummer: 8062984349 - Gekocht: Padded coat
Ik heb 10 november een jas teruggestuurd en krijg mijn geld gewoon niet terug, had met iDeal betaald. Reageren ook niet meer op mails. Dit had ik niet verwacht van hen.

 
 
 
 

Zeer ontevreden wacht al 14 dagen op jas

Anoniem op 1-11-2017 - Ordernummer: 405949
Zeer ontevreden wacht al 14 dagen op jas die binnen een paar dagen zou zijn geleverd. Heb wel al betaald en inmiddels andere jas gekocht. Telefonisch in de wacht gezet dwz niet bereikbaar meer als een half uur moeten wachten met muziekje. Kreeg toen als antwoord niet meer leverbaar en dat het bedrag zouden overmaken.

 
 
 
 

30 oktober jas besteld 31 oktober zogenaamd verstuurd

Peter op 3-11-2016
30 oktober jas besteld, 31 oktober zogenaamd verstuurd maar op 1 november al een bericht dat zending zoek is bij expediteur! Een track & trace in zeer slecht en onbegrijpelijk Nederlands. 2 november direct telefonisch contact, wordt er gezegd dat zending volgende dag geleverd zal worden, echter ook klacht ingediend per mail en daar totaal ander antwoord op ontvangen. Vandaag 3 november wederom geen levering en wederom 2 verschillende antwoorden via telefoon en de email! Lees reviews van dit bedrijf uit t verleden! T lijkt dat ze terug zijn bij die situatie! Kijk ook naar de reacties en juist gebrek daaraan op klachten hier! Dit bedrijf is totaal onbetrouwbaar en onprofessioneel.

 
 
 
 

Prima website. Bestellingen volgende dag binnen

Gerrit op 14-8-2016
Prima website. Bestellingen volgende dag binnen. Je kunt hier wel degelijk met iDeal betalen. Kwaliteitskleding en maten tot 3xl. Echt mooie kwaliteitskleding wat door de grote maten ook voor mij beschikbaar is. Asolute aanrader.

 
 
 
 

Heel snelle levering retourneren is gratis

Anoniem op 25-7-2016 - Ordernummer: 0123456789
Heel snelle levering, retourneren is gratis (mail sturen om datum af te spreken wanneer ze aan huis het pakket komen ophalen telefoneren is niet gratis...) Heel snelle en goede services via mail onmiddellijk antwoord terug gekregen.

Twee minpuntjes:
- leveringskosten
- de website is voor de Belgische klanten niet in het Nederlands beschikbaar, enkel in het Frans, wel jammer

 
 
 
 

Soms kom ik een Duitse vertaling tegen op...

Ellen op 13-6-2016
Soms kom ik een Duitse vertaling tegen op de site. Kleding en verzending is prima.

 
 
 
 

Fijne website met veel producten. Tegenwoordig ook levering...

Casper op 30-3-2016
Fijne website met veel producten. Tegenwoordig ook levering met postNL ipv GLS. Prima klantenservice en snelle levering. Retourneren is gratis en snel mijn geld terug gekregen.

 
 
 
 

Snelle levering telefonisch goed bereikbaar. Goede kwaliteit stof....

Janssen op 25-8-2013
Snelle levering, telefonisch goed bereikbaar. Goede kwaliteit stof. bestel er zeker weer. Als je achteraf betaald heb je ook geen problemen!

 
 
 
 

Dit was mijn eerste bestelling en mijn laatste....

Draaisma op 28-9-2012
Dit was mijn eerste bestelling en mijn laatste. Artikelen een maand geleden terug gestuurd en tot op heden nog mijn geld niet terug. Ze beloven het telkens over te maken en vragen steeds om je rekeningnummer die ik dan wederom naar hun toe stuur maar nog geen geld. Vandaag weer contact met de klantenservice gehad en dan krijg je het smoesje dat ze problemen hebben met Ideal. Dat smoesje gebruiken ze al een jaar en klinkt mij ook vreemd in de oren. Wat er werkelijk het probleem is daar kom je niet achter. Ze moeten wettelijk gezien binnen 30 dagen het geld terug betalen dus als consument sta ik in mijn recht, ik ga online aangifte doen en ik raad iedereen aan om dat ook te doen. Ook ga ik mijn klacht melden bij het ECC.

 
 
 
 

Na een order geplaatst te hebben op 20-06-2012...

Cor op 5-8-2012
Na een order geplaatst te hebben op 20-06-2012 en betaald via ideal heb ik de spullen nooit gekregen!!
Hierover diverse keren met klantenservice gebeld en gevraagd of ze dan het geld maar terug willen storten.

Dat zou in orde gemaakt worden maar tot de dag van vandaag 04-08-2012 heb ik nog steeds na diversen keren bellen geen geld terug gehad. Daarom bestel ik ook nooit meer wat daar want service is niet hun beste punt.

 
 
 
 

Op 11-06 een bestelling geplaatst maar er ging...

Ingrid op 3-7-2012
Op 11-06 een bestelling geplaatst, maar er ging iets mis, wel betaald, maar er was geen bestelling bij Tom Tailor binnengekomen, dus m.a.w. eigenlijk geen bestelling geplaatst.

Ben nu al 3 weken bezig om 100 euro terug te krijgen. Klantenservice is wel vriendelijk, maar lijkt aan handen gebonden van afhankelijk van de betalingsafdeling in Duitsland. Al voor veel geld moeten telefoneren, erg klantonvriendelijk. Ben benieuwd of ik mijn geld ooit nog terug zie.

 
 
 
 

Ook ik probeer al sinds half april 2012...

Arjan op 15-6-2012
Ook ik probeer al sinds half april 2012 mijn geld retour te krijgen van Tom Tailor. Tot nu toe alleen valse beloftes maar geen geld.

 
 
 
 

Ik had kleren besteld maar alles teruggestuurd ze...

Ms op 13-6-2012
Ik had kleren besteld maar alles teruggestuurd (ze hadden ook verkeerde maten geleverd), voor ruim 100 euro. Ik zou het geld terugbetaald krijgen maar ik wacht nu al dik twee maanden. Er zou een of ander probleem zijn met het systeem. Heeft een consument niets mee te maken, ze moeten gewoon het geld terug betalen. Wat me ook opvalt is dat je tien minuten in de wacht gezet wordt voor 10 cent per minuut, en dan krijg je te horen dat je een andere keer terug moet bellen.

 
 
 
 

Vanaf 11-04-2012 al aan het proberen om ons...

R.ketelaar op 12-6-2012
Vanaf 11-04-2012 al aan het proberen om ons geld terug te krijgen (nu 12-06-2012) diverse telefoontjes e-mails ed verstuurd, tot nu alleen maar valse beloftes.

 
 
 
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie