Vtwonen ervaringen en reviews

Zoek je iets nieuws voor in of om je huis? Dan moet je eerst een kijkje nemen op Vtwonen.nl, dé webwinkel die volledig is afgestemd op mooie design, home & living producten, van prullenbakken tot klokken en alles wat er tussen zit. Op Vtwonen vind je de leukste producten van bekende merken en designers voor in en om het huis. De besteltijd is tot 22:00 uur waardoor bestellingen voor die tijd nog de volgende dag in huis zijn en bestel je boven de 50,- euro dan wordt het nog gratis bezorgd ook!


Adresgegevens

Website www.vtwonen.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland, België, Europa
Afhalen mogelijk
in Amersfoort
 

Keurmerk

Vtwonen is aangesloten bij de Thuiswinkel organisatie. Voor u als consument betekent het Thuiswinkel Waarborg niet alleen dat  alle bij Thuiswinkel.org aangesloten bedrijven zich houden aan wet- en regelgeving. Maar ook aan de opgestelde gedragscodes van de vereniging. Meer informatie vind je op www.thuiswinkel.org

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 6 sterren

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Vtwonen is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 96 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 6 op een schaal van 1 tot 10.

Jouw ervaring met Vtwonen

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Vtwonen en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Vtwonen betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Vtwonen betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 96 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Mijn bestelling kunnen ze niet vinden

Japo op 30-8-2017
1,5 week geleden een bestelling geplaatst en via iDEAL betaald. Bestelling kunnen ze niet vinden, niet traceerbaar, maar storten ook niet het geld retour ondanks mijn verzoek. Reageren niet of nauwelijks op mails en telefoontjes. Klacht kan officieel alleen via de post worden gedaan volgens hun eigen website, lijkt mij niets meer dan een ontmoedigingsbeleid. Geeft daarmee mijn inziens gelijk de klantvriendelijkheid en dienstverlening van het bedrijf weer, nl. Kennen ze niet!

 
 
 
 

Onlangs een kinderbedje en matras besteld

Anoniem op 14-8-2017 - Ordernummer: 5748547
We hadden onlangs bij Vtwonen een kinderbedje en bijhorende matras besteld. Bij de levering stelden we vast dat er behoorlijk geblunderd was aangezien er een verkeerd kleur van bed geleverd was alsook een verkeerde afmeting van matras. Na contact met de klantendienst moesten we eerst bewijzen dat er een verkeerde levering was plaatsgevonden. Vervolgens moesten we alles terugzenden en pas wanneer de retour terug bij Vtwonen is gearriveerd, kon onze bestelling opnieuw besteld en geleverd worden.

Dit is een allesbehalve klantvriendelijk proces en duurt ook nog eens een eeuwigheid om de juiste producten geleverd te krijgen. De fouten bij hen bezorgen ons (als klant) enorm veel overlast wat natuurlijk geen blijk geeft van goede klantenservice. Ze kunnen nog veel leren van de concurrentie wat dit betreft!

 
 
 
 

Voor een bepaald uur bestellen, morgen in huis

Anoniem op 10-8-2017 - Ordernummer: SB-5782370 - Gekocht: Bijzettafel
Voor een bepaald uur bestellen, morgen in huis. Niet dus!
De klantendienst doet maar wat, het bezorgbedrijf heeft dagen na de orderbevestiging en vezendstatus nog niets van mijn bestelling gehoord. Triest

 
 
 
 

Meerdere keren verrast door de adequate levering

D. Alkmaar op 2-8-2017
Al meerdere keren bij Vtwonen geshopt. Meerdere keren al positief verrast door de adequate levering, helaas nu voor het eerst een vertraging gehad.. Balen want ik keek echt uit naar mijn bestelling, maarja het is niet anders. Ik werd gelukkig wel goed ingelicht over de vertraging en wanneer ik hem wel kon verwachten. Gelukkig nu een paar dagen na de oorspronkelijke datum mijn bestelling ontvangen.

 
 
 
 

Klantenservice is totaal onbereikbaar via telefoon

Anoniem op 28-6-2017 - Ordernummer: sb-5629698 - Gekocht: Koekenpan set
Klantenservice is totaal onbereikbaar via telefoon. Datum van artikelen die niet direct geleverd kunnen worden klopt niet en je wordt niet op de hoogte gehouden.

 
 
 
 

Van de week een tafel uit het programma besteld

Dorus op 23-6-2017 - Ordernummer: SB-5681680
Van de week een tafel uit het programma Vtwonen op de webshop besteld. Ik vind de site erg inspirerend, leuk gedaan. Ik heb geen contact gehad dus ik kan niet goed oordelen over de bereikbaarheid. Ik had de tafel zondag besteld en was dinsdag gewoon keurig geleverd.
PS. Tafel is trouwens naar wens :)

 
 
 
 

Ik heb een bank besteld bij VT Wonen

Anoniem op 14-2-2017 - Ordernummer: 9801
Ik heb een bank besteld bij VT Wonen. Er zijn 4 zitkussens geleverd en 2 rug kussens. Waardoor 1 zitkussen omgeruild moet worden voor een rugkussen. Ik heb een half uur gebeld en ze zouden snel contact met me opnemen. Daarna niks meer van gehoord. Nu kunnen we nog steeds geen gebruik maken van de bank. Hele slechte service dus!

 
 
 
 

Ik heb op 7 januari een bestelling gedaan

Anoniem op 26-1-2017 - Ordernummer: Sb-5301344 - Gekocht: Theepot
Ik heb op 7 januari een bestelling bij deze webshop gedaan. De producten zouden binnen een week geleverd worden. Een dag later kreeg ik mail dat 1 van mijn bestelde artikelen niet op voorraad was. Vanaf 18 januari zou het product weer leverbaar zijn. Ik had de optie om de andere artikelen alvast te laten verzenden. Omdat het wat mij betreft niet op een paar dagen aan kwam heb ik het zo gelaten. Inmiddels is het 26 januari en ik heb nog niets. Ik heb een paar dagen geleden een mailtje verstuurd en daar heb ik geen reactie op gehad.

Vandaag dan toch maar gebeld. Wat schets mijn verbazing alle bestelde producten zijn niet meer voorradig en zijn er pas vanaf 24 februari weer! Dus ook de producten die er eerder wel waren en waar ik ook al voor betaald heb.
Al met al een levertijd van 7 weken voor een theepot en 2 voorraadpotten. Slechte communicatie, slechte service, zeker geen aanrader. Ik mocht de bestelling wel annuleren. Nou, dat is nog eens vriendelijk. Zo behoud je je klanten.

 
 
 
 

Ik heb ervaren dat de klantenservice slecht te bereiken is

Anoniem op 4-1-2017 - Ordernummer: SB-5144472
Ik heb ervaren dat de klantenservice slecht te bereiken is, staat lang in de wachtrij. Ik had een artikel op de site besteld, maar er werd het verkeerde artikel geleverd. Het blijkt dat er een fout op hun webshop was waardoor ze dat product nooit gehad hebben.

Ik heb gevraagd of ik het het geld terug kreeg als ik het artikel zou terug sturen, (aangezien ik met een bon had betaald) ze mailden van wel. Nu blijkt dat ze alleen een bon kunnen terug geven en heb ik dus geen geld om het artikel ergens anders te kopen maar een tegoedbon van vtwonen. Na deze ervaringen wil ik daar niet eens meer wat kopen.

Ook belt de leidinggevende niet terug terwijl we daar expliciet om gevraagd hadden, die krijg je zelfs niet aan de lijn als je erom vraagt. Ik vind de klantenservice echt waardeloos. Fouten maken kan iedereen overkomen, maar ik vind dat ze ze dan ook zelf kunnen oplossen!

 
 
 
 

Helemaal niet tevreden over Vtwonen

De Wijngaert op 29-12-2016 - Ordernummer: Vtwonen - Gekocht: Pizzaschep
Helemaal niet tevreden over Vtwonen. Ik kocht een pizzaschep en ze leverde een verkeerde, deze blijkt van een andere winkel te komen bijgevolg zou ik zelf de retourkosten moeten betalen dat ik niet wilde. Heb ze daar al 7 keer over opgebeld en ze houden me daar maar aan het lijntje , telkens een andere medewerker steeds dezelfde uitleg,wij gaan overleggen met de andere winkel en laten je iets weten via mail, na 3 weken heb ik van 7 verschillende medewerkers nog steeds geen mail gezien? Zie nog veel van deze praktijken bij Vt wonen, aan mij verkopen ze niets meer.

 
 
 
 

Zeer slechte ervaring met een levering

Halima sadkaoui op 26-12-2016 - Gekocht: La forma stoel
Zeer slechte ervaring met een levering. Order kapot ontvangen, vervolgens zou er binnen 1 week een nieuwe toegestuurd worden. 4 maanden later en bijna wekelijks wel niet dagelijks telefonisch contact gehad eindelijk mijn geld terug ontvangen. Dat na de vele beloftes die ze niet nakwamen (qua levertijd)

 
 
 
 

Wat een service Zondagochtend besteld

Hilde hermie op 20-12-2016 - Ordernummer: SB-5222540 - Gekocht: Snijplank marmer-hout
Wat een service! Zondagochtend besteld en op maandag het artikel al ontvangen! Héél verzorgd ingepakt! Het artikel was breekbaar maar dit werd op de buitenkant van de doos heel duidelijk vermeld met een rode sticker. Het artikel zelf was ingepakt in bubble plastic en dan in een passende doos. Die doos werd nog eens in een grotere doos ingepakt met bubble plastic! Écht geen kans op breken! Dikke pluim voor de verzenddienst.

 
 
 
 

Bestelling verkeerd leveren dan wat besteld is

R.uittenbogaard op 15-12-2016 - Ordernummer: sb5189391 - Gekocht: Le Creuset braadpan
Bestelling verkeerd leveren dan wat besteld is, orders goed lezen kunnen ze niet, je krijgt niet te horen of het goede artikel op voorraad is en snel geleverd wordt
slechte service bij VT wonen waar ik dus nooit meer iets zal kopen.

 
 
 
 

Een flinke order gedaan en betaald

Jacqueline op 12-12-2016
Een flinke order gedaan en betaald, ook hier veel deelleveringen waardoor een geannuleerd, ook nog iets geretourneerd vanwege beschadigingen aan het product. Al met al voor 40 euro geleverd en nog voor 340,00 uitstaan, aangezien we ruin 1,5 maand verder zijn heb ik het overige ook geannuleerd maar het wordt maar niet afgehandeld. Tig mails welke oppervlakkig en zonder echt in te gaan op wat er speelt worden beantwoord na dagenlang radio stilte.

De reacties die je krijgt slaan de plank vaak mis (gebaseerd op aannames, niet ingaan op het probleem, geen juiste informatie of overzicht op de gehele situatie) ik heb nog nooit zon treurige situatie meegemaakt en de moed zakt ook in mijn schoenen. Ik heb nog steeds geen geld terug en weet ook niet hoe ik deze organisatie wel kan bereiken om over te gaan op een spoedige afwikkeling. Bellen is ook geen optie want dan sta je 15 minuten in de wacht, en dan is mijn geduld echt op.

 
 
 
 

Vandaag voor 22.00 uur besteld morgen in huis

Anja Schellekens op 11-12-2016
Vandaag voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. jaja, Bij de site aangekomen bij betalen bleek het ineens 2 tot 6 dagen levertijd te zijn. Na 6 dagen gemaild, geen reactie. Later een algemene mail ontvangen dat 1 van de producten die ik besteld heb 5 maanden levertijd heb. Of ik de rest dan al wel vast wil ontvangen.

Hallo, moet ik daar echt antwoord op geven? natuurlijk! Ik wil andere producten (met lange levertijd) afzeggen en via een andere site bestellen (bij BOL en Wehkamp wel gewoon op voorraad) Maar krijg wederom geen reactie van VT klantenservice. Dus maar weer opnieuw gemaild. Conclusie 3 weken later, niets in huis en geen geld terug. Mijn tip: gebruik de webshop ter inspiratie en bestel daarna je producten bij betrouwbare webwinkels.

 
 
 
 
Naar de Shop
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie